2009. január 13., kedd

A kezdet...

2006 május elején, egy tankolás után, bebattyogtam fizetni a shopba, ahol iszonyat hosszú sor állt. Utálok várni, ezért hátramentem az újságokhoz, és keresgélni kezdtem valami értelmeset. Ekkor akadt meg a szemem az A Kutya újságon, aminek a címlapján egy gyönyörű kutyapofit láttam. Nem tudtam milyen fajta, hasonlított a boxerhez, de egyértelmű volt, hogy nem az. (Akkoriban nagy boxer rajongó voltam, szent meggyőződésem volt, hogy amint családi házba költözöm, rögtön veszek egy-két gyönyörű boxert.) Vadul elkezdtem lapozgatni, kerestem a "címlap sztorit" . Mire megtaláltam, addigra pont sorra kerültem a pénztárnál, így fizettem, és eldöntöttem, hogy az első dolgom otthon a cikk elolvasása lesz.
Hát, nem bírtam ki hazáig, csak a kocsiig. Elolvastam a teljes cikket, jó sokáig nézegettem a képeket, és el voltam ájulva. Igor (Ő volt az újság címlapján, és belül is jópár képen) egy gyönörűség! Bárcsak láthatnám Őt élőben!
Eddig hol dugdosták előlem ezt a fajtát?????? (a képre kattintva megtalálod a cikket)

1 megjegyzés: